Značka GMC se specializuje na nákladní a užitková auta, takže ani starý typ 370 není výjimkou. Auto je z roku 1959, takže má nádherné tvary a e lehký. Na živo však vypadá mnohem větší než na fotkách. Kabina je z obyčejného pick-upu, ale posazená na větší podvozek. Kabina nabízí pohodlí hlavně přes měkká sedadla Jde o hasičské auto přestavěné firmou Maxim Motor Co., která ovšem GMC přestavovala jen jednou, konkrétně právě používala typ 370. Auto vybavila majáky, čerpadlem s průtokem 500 galonů vody za minutu a vysílačkou.
Auto měli hasiči v obuvnickém městečku Burlington ve státě New Jersey. Nejprve u profesionálních, pak do devadesátých let u dobrovolných. Když byl počet hasičských stanic snížen a auto vyřazeno, tak jej koupil vnuk jednoho z hasičů a zrenovoval, kvůli rozvodu jej ale musel prodat. A koupil jej Flake Lorenz, člen skupiny Rammstein, který americká auta miluje. I ten jej po čase prodal a v německé inzerci jej objevil Míra. Ten hodně komunikoval i s bývalým ředitelem hasičů Peckem Adamsem, který si na staré GMC dobře pamatoval. Míra v rámci renovace dodělal brzdy, převodovku, elektroinstalaci i karburátor a opravil také orezlá kola. Trvalo to tři čtvrtě roku a pak s ním vyjel na sraz do Lužné, kam se GMC dostalo bez problémů a ještě se líbilo.
GMC pohání pořádná V8, šestilitrový motor Pontiac s výkonem 300 koní. Jde o strojní motor a také první V8 použitý v automobilu GMC. Zvuk je ovšem fantastický a krásně bublá do krajiny. Ovšem to, že je strojní, se hodí k pohonu čerpadel stříkačky. Manuální převodovka má pět stupňů, jedička je ale extrémně kraťoučká a hned z ní odřazujete na dvojku. Ona je totiž myšlená jen pro to čerpadlo, ne na jízdu. Posilovač řízení GMC nemá, takže dojet někam je docela makačka. Brzdy jsou naštěstí dimenzované dostatečně, ne tak nádrž na 65 litrů. Na pumpě tedy budete celkem často.
Krátce po mém článku na Garáži ale Míra musel auto ze zdravotních důvodů prodat. Nicméně prý našlo spokojený domov u dalšího nadšence, tak jej třeba na nějakém srazu potkáte i vy.